bir şey aramak isterseniz

5 Ocak 2011 Çarşamba

buçuk yaş

yarın ece tam altı aylık oluyor. bugün doktor kontrolümüz vardı. çok şükür ece iyi :)

yine 350 gr almış sadece o var. ama boyu güzel uzamış, 2 cm. sosyal gelişimini de güzel buldu doktorumuz ve ece nin artık daha çeşitli beslenebileceğini söyledi. ben de buna çok sevindim. belki artık kendim çeşitli beslenemediğim için :) hep aynı şeyleri yemek ye da yiyeceklerini planlı programlı olması gerçekten çok sıkıcı çünkü. bebek de olsa onunda bir zevki bir ağız tadı var, değil mi ama kızım ?

misal artık kahvaltı yapacağız, bildiğin kahvaltı ! aptamil 2 aldık, onu hazırlayacağız. içine birer çay kaşığı labne, tereyağı ve pekmez koyacağız, bir tane de eti bebe bisküvisi. sabahları bunu yiyecek, yani inşallah yiyecek. öğlen sebze çorbası, yine çeşitlendirilerek yapılacak. sonra sebze püreleri de verebilirmişim. öğleden sonra yoğurt, akşam yine tahıllı mamalar.

umarım güzel beslenebilir bebeğim, huysuzluk yapmaz yerken. bu son üç aydır 350 gr almalar falan beni üzüyor aslında ama doktorumuz kiloya asla takılmamam gerektiğini söylüyor. büyümenin boy uzaması ile ölçülebileceğini ve her bebeğin ayrı bir yapısı olduğunu söylüyor.

bunlarla birlikte çıkan iki dişini gösterdik. ece nin oturup oturmadığını sordu. maalesef henüz oturamıyor kendi başına, destekle oturtmaya başlayın dedi. zaten ufaktan başlamıştık biz. artık daha çok paylaşımımız olacak gibi görünüyor. bir de ece şöyle bir ses çıkarıyor ağzından : ınnnnnee ya da annnni. bunu tabi ki bilerek söylemediğini biliyorum. belki ben annecin annecim diye tekrarladıkça benzetmeye çalışıyordur.

altıncı ay kontrolümüzde durum bu. hemen güzelce yedinci aya ulaşmayı diliyorum şimdiden.

1 yorum: