bir şey aramak isterseniz

28 Kasım 2010 Pazar

kızım nezle oldu...

gülyüz hasta oldu :( şimdi iyi çok şükür. dört buçuk aylık bebek nefes burnundan  alamayınca ne kötü oluyormuş !

önce herhalde vücudunda bir kırgınlık oldu diye düşünüyorum. tabi şimdi düşünüyorum çünkü o akşam anlamadım, huysuzluk yapıyor sadece diye düşündüm. fakat bir sonraki gün burnu akmaya ve sol gözü yaşlanmaya başladı. hem insan hem üzülüyor hem de o halini bile oturup izlemek istiyor bebeğinin. ya da bende öyle oldu bilmiyorum. o burnu akan hali öyle sevimliydi ki. savunmasız, masum kuşum benim...

ece kuşunun babası doktoruna bir uğradı ona durumu bildirdi. çocuğun doktora götürülecek gibi acil bir durumu yoktu zira. gözü için bir damla ve peditus vermiş. serum fizyolojik zaten burnu tıkandığında kullanılacak, biliyorum. burun aspiratörü ile de tanıştı ececim.derken derken bu ilaçlı günün gecesinde tamamen uykusuz bir gece yaşattı bize miniğimiz. aslında iki saat kadar uyuduk hakkını yemeyeyim :) çok huysuzlandı, hiç yatmak istemedi. yatınca bir süre sonra burnu tıkandığı için uyandı, siniri bozuldu yine ağladı vs vs.

sabah artık rahatlamış olacak ki 8 den sonra biraz uyuduk anne kız. bir sonraki gün yine rahatsızdı ama şimdi çok şükür düzeldi gibi. gece yine eskiye yakın uzun uykular aldı mesela. hastalık huy da değiştirir derler ya o olmasın diye dua ettim ben de zaten.

bir de hiç hasta olmasın diye dua ettim tabi. yavrucağızım nasıl da etkilendi. yüzü hiç gülmedi iki gün. burnunun içine girip benim hava yollarını açasım geldi :) önümüzde ise virüslere, soğuklara gebe koca bir kış var. diliyorum ki yavrumun ilk kışı keyifli ve hastalıksız geçsin, hatta tüm bebekler için bu dileğimi büyütüyorum...

1 yorum:

  1. Elif burun tıkanıklığında sıcakla ılık arası banyo en iyi cözüm. burnu tamamen acıp rahatlatıyor. Birdahakie aklında olsun...

    YanıtlaSil