bir şey aramak isterseniz

15 Ekim 2010 Cuma

slingle hayat, ne güzel hayat !

nihayet slingimize kavuştuk ve nihayet yazabiliyorum.
daha önce de yazdığım gibi wrap sling tarzında bir tane edindik, satın aldığım yer de babyslingo.com. hug modelini aldık, 85 tl de fiyatı.

veeeee çok ama çok rahat ettik. ilk denememde yalnız dışarı çıktım ve ece içinde hop! uyuyuverdi. önce kullanımından bahsedeyim aslında. belinizden kemerle bağlanan bir alt kısım var, onu bağladıktan sonra çocuğu kucağınıza alıyorsunuz ve gövdesini kaplayacak kısmı çektikten sonra kuşakları sırtınızdan çapraz geçirip çocuğun sırtında da aynı işlemi yaparak tekrar belinizden kuşakları bağlıyorsunuz, bu kadar, anlatması uzun yapması kolay :)

ece henüz dört aydan küçük olduğu için bacakları slingin içinde şimdilik. kucağımda kuzu gibi oluyor canım kızım. yazmayalı bir çok kere kullanmış oldum, dışarı alışverişe çıktık, anneanneye ve babaanneye gittik. acaba taşıyabilir miyim, yürürken önümü doğru dürüst görebilir miyim gibi endişelerim vardı ama yok, endişeye hiç gerek yok, problem yaşamadık.

araba ile benim evden çıkışım düşünülürse sling bana pek iyi geldi anlayacağınız. arabamız şu anda babamızın arabasının bagajında. ana kucağı evde. onunla bir yere gideceksek ana kucağı ile arabaya iniyoruz, zaten oto koltuğu olarak da şu anda o kullanılıyor, gezerken de arabaya takıyoruz. tersini düşünelim ben tek başıma ya apartman görevlimizi çağırıp ondan yardım isteyeceğim ya da ilk arabayı indireceğim, sonra çıkıp ece yi alacağım. ikinci seçenekte ece birkaç dakika da olsa yukarıda yalnız kalıyor ki beni düşüncesi bile irrite ediyor, zaten geçen günkü deprem beni yeterince korkuttu.

oysa slingde kuzum kucağımda huzurlu ve hep yanımda. reklam yazısı gibi oldu ama gerçekleri yazdım. tam on katı para ödediğimiz araba uykuda biz onsuz gezmelerde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder