bir şey aramak isterseniz

18 Ekim 2010 Pazartesi

artık konuşuyorrr !!

tabi enguu, ebi übü diyor ama ben bunların ne demek olduğunu anlıyorum, konuşma bu . :)

kuzucum daha üç buçuk aylık ama biz sohbet edebiliyoruz, öyle tatlı oluyor ki o küçücük ağzı sesleri çıkarmaya çalışırken ... baby center dan gelen maillerde de gördüm artık bu sesleri çıkarabiliyormuş  bebekler bu haftalarında. ilerde de yavaş yavaş ma-ma ba-ba bunları söyleyecekmiş. heyecanla bekliyoruz.

doktorumuz iki ay kontrolünde söylemişti çekirdek karakter oluşmaya başladı, onu dikkate alacaksınız, bunu da onunla konuşarak yapacaksınız diye. benden ziyade anneannesi daha güzel konuşuyor, tecrübe belki. gözlerine baka baka nasıl da dinleyip bir şeyler sıralıyor yavrucum. böylece varlığının anlaşıldığını dikkate alındığını anlıyormuş bebecikler.

hemen büyüsün bana laf yetiştirsin istiyorum ama bir yandan da kuzenimin bitmek bilmeyen soruları geliyor. bakalım konuşurken de emre gibi bize biraz sussa diye dua ettirecek mi ? :)

1 yorum:

  1. Daha dur elif... ilk çığlığını duydugunda havalara uçacaksın..... bizimki 9 aylık. devamlı bisey anlatıyor. bizde caktırmıyoruz anlıyomus gibi yapıyoruz. ama gercekten bir an önce konussada susması için gözüne bakacağımız günler gelse :)

    YanıtlaSil