bir şey aramak isterseniz

20 Ekim 2010 Çarşamba

aklımın ucuna bile gelmezdi !

bu blogu yazmaya çok önceden karar vermiştim. hamile falan değildim. bebeğim olunca onunla ilgili anılarımı bir bir yazarım o da ilerde okur, anar, hatırlar diye düşünmüştüm. söz uçar yazı kalır derler ya. benimki de sanal olarak kalacak demiştim. aynı zamanda kendime de unutmamam gerereken şeyleri böyle zevkli bir şekilde not almış olacaktım. bu fikri bana ilk veren de iş yerinde bir arkadaşımızın ablası idi. zira kendisi başka bir şehirdeydi ve teyzesi yeğenini bol bol -en azından ekrandan- görebilsin diye çocuğun fotoğraflarını da içeren bir günlük yazıyordu.

ece doğduktan tam iki ay sonra ben yazmaya başladım. ilk yazıma da onun kırmızı şapkalı çok tatlı bir fotoğrafını koydum. sonrasında da ,tabi saymak bugün aklıma geldi, dört fotoğraf daha koymuşum. boy boy resim koymak bana çekici gelmiyor çünkü. facebook hesabımız da var eşimle, ama ece nin fotoğraflarıı oraya da koymak istemedik.uzakta olan sevdiklerimize mail yoluyla gönderdik mesela.

vefakat bu seçimimde aşağıda yazacağım şey aklımın ucuna bile gel-me-miş-ti ! uyanık geçinirim bir de. bu akşam başka bir şey yazmak üzere bilgisayar başına geçtim, öncesinde de blogcu anne yi okuyayım dedim, dehşete düştüm ! şöyle bir yazı yazmış. evet çok pis şeyler oluyor günümüz dünyasında ama bu sadece filmlerde bahsedilen bir şey diye düşünüyordum demek ki. çok korkunç ! korkunç olan bu ortamda bir çocuk yetiştirecek olmak, allah yardımcımız olsun. insanlar 'iyi' olsun lütfen hep ece büyüyünce. ben onu kapıdan arkadaşları ile buluşacak diye uğurlayabileyim, böyle sapkınlıları düşünmeden. ben olaydan burada bahsetmek istemiyorum. ama blogcuanne nin yazısının altında şöyle de bir yazıya link veren bir yorum vardı, onu da okuyun isterim.

okuduktan sonra ilk işim fotoğrafları kaldırmak oldu, bundan sonra gülyüzlümün fotoğrafı olmayacak sitede. ben onu kötülüklerden koruyabildiğim kadar koruyacağım ama 'bilmek' çok önemli. eskiden böyle kötü şeyleri duyunca temiz kalabildiğim için mutlu olurdum, tabi kendi adıma. ama galiba artık daha uyanık olmalıyım. kızımın beyni,ruhu temiz kalsın, benimki kirlenebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder