bir şey aramak isterseniz

19 Eylül 2010 Pazar

çok çok fayda gördüm, görüyorum ...

bebeğinizi beklerken sizi neler bekler adlı kitabı ilk olarak dayımın bebeklerini beklerken görmüştüm. benim hamileliğimde ise yine o kitap bana rehberlik etti. doktorum seçil hanım da almamı önermişti zaten. doktor kontrolüne çok varsa ve sormak istediğim bir şey varsa ya da bunun için de doktor aranır mı denilen zamanlarda bana bu kitap çok yardımcı oldu.

hamileliğimin sonuna doğru da bebeğimin ilk yılında yararlanacağım  serinin 2. kitabını aldım. bir de çocuğunuz büyürken sizi neler bekler diye 3. bir kitap var. inşallah onu da okumak nasip olur :)

her iki kitapta da ay ay bilgiler var, örneğin şimdilerde 3. ay bölümünü yalayıp yuttum. evet, mutlaka anneler, teyzeler, komşular da bilgi ediniminde etkili ama insanın elinin altında profesyoneller tarafından yazılmış kaynakların olması da gerekli. şiddetle öneriyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder