bir şey aramak isterseniz

19 Eylül 2010 Pazar

aman doktor canım kuzum doktor

hamileliğimi öğrendiğimde ilk hizmet hastanesine gittim. 19. haftaya kadar oradaki bir doktor hanım tarafından takip edildim. fakat hastane içi muayene olmasından olabilir bilemiyorum çok yoğunluğu vardı, muayene süreleri çok kısaydı, kapısında dakikalarca beklerdik ... en sonunda annemin de yanımızda olduğu bir gün tam bir buçuk saat bekleyip içeri girebildik, toplam üç dakikada da çıktık, çünkü çok kısa bir kontrolüm olacaktı. yardımcısına da bunu bildirmemize rağmen bizi o kadar bekletmişti.

çıktığımızda annemin ısrarlarına dayanamayıp internetten iş yerime ve evime yakın aynı zamanda yapı kredi sigorta ile anlaşmalı olan herhangi bir doktor bulduk. evet aynen arama kriterlerim bunlardı :) ve böylece seçil hanım a ulaştık.

canım doktorum seçil günay avcı  ile tanışma hikayem bu. ilk muayenede beni kendine bağladı :) ikinci muyenem 24. haftada olduğu için beni ayrıntılı ultrason ya da 2. düzey ultrason incelemesi için prof. dr. recep has a gönderdi. yani kendisi ile bir daha 27. haftamda görüştük. ilk seferde kilo kontrolüm için diyetisyene yönlendirmişti beni fakat gitmediğimi ve sebebimin hiiiiç geçerli olmadığını görünce çıkışmıştı bana :) ama artık vazgeçemezdim ve iyi ki de vazgeçmemişim.

çok tatlı dilli, uzun uzun dinleyen ve anlatan, her yönüyle doğaldan yana, her anlamda bilgili bir hanım. sayesinde çok rahat bir doktor - hasta ilişkisi yaşadım. ben de -doğumhaneye kadar- iyi bir hastaydım. hasta yanlış bir tabir ya...
benimle emzirme eğitiminden,kullanacağım kreme, doğumumla ilgili olabileceklerden çocuk için eminönü nde alışveriş yapabileceğim yerlere kadar her bilgisini paylaştı. doğumda da benim o zamana kadar çizdiğim çizginin çok dışında bir görüntü sergilememe rağmen beni iyi yönetti. dediği gibi o anda üç kişinin kaderi kesişiyor, o, ben ve bebek. herkes üstüne düşeni yaptı yani. beraber tatlı ece min dünyaya gelmesine yardım ettik.

dün doğum sonrası ikinci kontrolüm oldu, ilki 3. gündeydi. ece den, emme performansından, benden, ilk günlerdeki bunalımlı halimden bahsettik. herşeyin iyi olduğunu ve normal olduğunu söyledi yine içimi rahatlattı.

doktorumu buluşum tamamen bir kısmet işiydi ve şanslıydım çok şükür, herkese tavsiye ediyorum şimdi onu, beni nasıl yönlendirdiğini anlatıyorum. ben seçil hanım a kadar dört kadın doğum uzmanına göründüm, tek bir kişiyle karşılaştırmıyorum yani. beni rahatlatarak ama realiteden de uzaklaşmadan bir hamilelik dönemi geçirmemi sağladı ve normal doğumla bebeğime kavuşturdu. çok çok sağolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder