bir şey aramak isterseniz

4 Mayıs 2011 Çarşamba

nisanı boş geçtim

Ha geldi ha gelecek dediğimiz bahar gelmek bilmedi. ben de bu kadar uzun yazmamışken bahar sevinciyle yazılara tekrar bir hız kazandıracağım diyemedim ama daha fazla da beklemeyemedim yazmak için.

yoğun, biraz sıkıntılı ama ece açısından da epey hızlı ir ay geçirdik. ecoşum hızla büyüyor, gelişiyor. gerçi büyüyor derken yanlış anlaşılmaya mahal vermek istemem görüntüde pek bir değişiklik yok, 9. ay kontrolünde gördük ki yine 300 gr almış. ama hareketleri, tavırları ve edindiği alışkanlıklar çok değişti. artık hiç bir şeyi "eskiden" yaptığı gibi yapmıyor. tüm hareketleri daha bilinçli, daha akıllıca, bazen de daha hınzırca :)

bir kere artık tam bir ev kedisi, emekleyerek girmediği delik yok. kitap, gazete, dergi, etiket yani hamur baskı ne varsa ağzına atıp ısırmaya ba-yı-lı-yor! bir an gözden kaçırdığınızda ağzından parmağınız yardımıyla sakız ambalajı ya da gazete parçası falan çıkarabilirsiniz. bunların haricinde gerçek besinleri de biraz farklılaştı. artık özellikle akşam yemeğinde bizde ne varsa ondan yiyebiliyor. tabi buna sulu yemekler, köfte çeşitleri dahil şu an için. akşam mayaladığım yoğurtla birlikte normal ev yemeklerimizden yiyebiliyor artık.

faaliyetlerimiz de artık daha "çocukça". daha çok kitap okuyorum ona. top oynuyoruz. evin önündeki parka inip orada vakit geçiriyoruz. kucağımda otururken ve ben ona gözün nerde, kulağın nerde diye öğretmeye çalışırken ilgisini bana daha iyi verebiliyor. bir de kızım artık dört dişli ! üst iki dişi de 3 hafta arayla çıktı. -kendime not: sol tam 9 aylık olduğu gün, sağ da 9 ay 3 haftalıkken çıktı-. böyle yani, kızım büyüyor :)

nisan sıkıntılı geçti dediğim annemin ağrılı rahatsızlığı atak yaptı ama şimdi aldığı ilaç sayesinde düzelme aşamasında. anneannem rahatsızlandı, tansiyona bağlı. doktor, deneme tedavi derken o da iyileşiyor inşallah. benim sevgili menisküslerim düzelmişlerdi, kendimi artık eskisi gibi hissetmeye başlamıştım ki sol dizim yeniden tutuldu. doktora gittik, yine cataflam, yine krem, yine sargı. moralimi cidden bozuyor. kendimi yaşlı gibi hissediyorum. merdiven inmek gerçekten zulüm. ben şimdi onu tedavi etmeye uğraşıyorum.

tüm dertler bu kadar olsun, çok şükür başka bir sorun yok. güzel şeyler de var tabi bir de misal diyet meselem, onunla ilgili de yazacağım. e anneler günü yaklaşıyor, benim için çok özel bu sene. yaz geliyor, düğün geliyor. inşallah hepsine değineceğim, hepsini yazacağım.

1 yorum: