bir şey aramak isterseniz

31 Mayıs 2011 Salı

diyetsel... pufffff...


bunnar gibi olcam!
 evet kilo vermek güzel, ama diyet yapmak kötü! artık sıkıldım, dondurma yemek istiyorum, çilek yemek istiyorum, hem de birer kilo!

Dukan ım nasıl gidiyor dersek? iyi çok şükür. oniki kilo verdim. 12. böyle söyleyince yinelemek geliyor içimden, aferin diyorum kendime. amaaa daha yol var tabi. bir kere ilk koyduğumuz hedefe 1,5 kg var. ben biraz şımarıklık yaparak, biraz da " e veriyorum işte daha da vereyim madem" diyerek bunu 3,5 kg a çekmek istiyorum, bakalım dayanabilirsem.

haftada 2 gün saf protein, 5 gün protein+sebze olarak gitmesi gereken diyetimi bazen sadece s+p şeklinde yapıyorum, bu da var. sabahları kahvaltıda yiyeceğim salatalık ya da domates çok çekici geliyor, inadına. öğlen ton balıklı bir salata, akşam kırmızı et veya tavuk, günlük bir menüm böyle olabiliyor. bu güzel tabi ama dediğim gibi haftanın 2 günü mesela şöyle olmalı: sabah peynir ve yumurta; öğlen et- tavuk- balık; akşam öğlen seçeneklerinden yine biri. ama bu zor oluyor işte bazen.

bir de... aslında artık benim için asıl mesele... spor. spor yapmam lazım! ama yapmıyorum, yapamıyorum, tembelim ben, tembel!

belki ben hiç öyle çok zayıf biri olmadım ama eskiden bu kilodayken de böyle görünmüyordum. burası çok net. hamilelik işte. genişliyorsun, sonra tekrar çekiyorsun. deri kendini kilo verme işi bittikten sonra 6 ayda toparlıyormuş. bu toparlamaya da yardımcı olmak için ne yapmak lazım, spor. bir de yanlanma meselesi var ki ben ona hiç girmeyeyim sağolsun Blogcu Anne Elif, anlatılması gerekenleri çook güzel anlatmış, burada.

bu yazı nasıl oldu şimdi? başarı var ama sızlanma dolu. ne yapayım, zor, açım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder