bir şey aramak isterseniz

8 Mayıs 2011 Pazar

anneler günü

her şey artık daha anlamlı, çünkü ece var. her gün gördüğün 2 minik dişi bir kere daha görmek insanı  mutlu eder mi? ağlarken bile ne kadar tatlı olduğunu düşünmek normallik mi? bir insanı günde milyon defa öpmeyi istemek??

bugün anneler günü. geçen sene ece karnımdaydı, şimdi çok şükür yanımda. kendi annemi daha çok seviyorum, daha iyi anlıyorum artık. benim de bir kızım var. İyi ki allah bana anne olmayı nasip etti. iyi ki beni anne yaptın ece. iyi ki ben senin annen oldum...

5 yorum:

  1. anneler günün kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, hepimizin günü kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  3. merhaba elif,
    ben de 2010 temmuz annesiyim.
    Allah nice nice anneler günü nasip etsin kuzularımızla birlikte..

    YanıtlaSil
  4. Anneler günün kutlu olsun, maşallah Ece'ye ve sana.

    YanıtlaSil
  5. @bahated, doğum günleri yaklaşıyor yani :)amin inşallah.
    @fadiş, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil