bir şey aramak isterseniz

5 Mart 2011 Cumartesi

kötü alışkanlık

yeni bir adet edindi ece: kusmak!

çok üzgünüm. ilk meyvesini çıkarmıştı ama herhalde 2 ay oluyordur. farklı çeşitler deneyerek problemin muzda olduğuna karar vermiştim, muz vermiyordum bir zamandır. ama bu kez durum farklı.

bir alışkanlığa döndü sanki iş. fazla geldi, hop çıkar! tabi bebeğimin günahını alıyor olabilirim böyle bir kanıyla. üşütüyor da olabilir. yemek düzenini biraz değiştirmeye çalışıyorum, sebep bu da olabilir. masada bizimle otururken ona da birşeyler vermeye çalışıyorum. ama tabi bu bit kadar lokmalar onu doyurmuyor. doyumluk bir şey değil çünkü verdiğim. sonrasında gece mamasını vermek istedim mesela dün gece, midesi kalktı ve çıkardı. bu akşam da keza. yemek denemesi yoktu ama mama vardı. yine çıkardı. şimdi de mamaya attım suçu. yarın onu vermeyeceğim. bakalım durum ne olacak.

hem doktorumuza danışacağım hem de internet üzerinden biraz araştıracağım, başka annelerin deneyimleri neler ve ben nasıl davranayım diye.

ece kuzum, lütfen bunu sürekli bir alışkanlık haline getirme, bütün yediklerin boşuna gidiyor yoksa :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder