bir şey aramak isterseniz

5 Aralık 2010 Pazar

yeni yerler keşfetmek (!)

ece kızım epey bir zamandır dönmeye başlamıştı. fakat artık yaptığına dönmek diyemiyorum. dolanıyor !

doktorumuz 3 aylık kontrolünde bu çalışmalar çok sevimli ama ilk düşmeler de bu zamanlara denk gelebilir çok dikkat edin demişti. öyle yapmaya çalışıyoruz. inşallah hiç düşmez ece yatağından, koltuklardan falan. ayaklanınca engellenemeyecek bir şey ama bu kadar minikken olmasın.

ben evin içinde dolanırken yani onun yanında olmadığım zamanlarda en güvenli yer yatağı. -idi. :) yani yine öyle ama sürekli de gidip kontrol etmem ya da kamerasını yanımdan ayırmamam gerekiyor artık. çünkü benim kızım yatağının içinde fırdolay dönüyor ! bazen ya yüzünü yorganına gömüyor ve kolunu yatağın kenarına geldiği için kurtaramıyor ya da köşelere gidip başını oraya sokuyor. ama bence en tehlikelisi geçen gün yukarıda gördüğünüz gibi yaşandı. tombik yastğının köşesine gitmiş ve orda kalakalmıştı. sesi nasıl derinden geliyor diye ben de koşarak gittim, pıt hemen fotoğrafladım çünkü çok da komikti görüntü. hareket etmek için poposunu yukarı yukarı kaldırmaya çalışıyordu kuzum benim.

anlaşılacağı gibi kızım çok maceraperest. uzun ve zorlu yollar gözünü korkutmuyor ! misal başka bir örnek :


1 yorum:

  1. Fotoğraflara bayıldım :-)) Yanaklarını ısırmak istiyorum bu can parçasının!

    Yazılarını büyük keyifle takip ediyorum bu arada Elif'çim, ellerine sağlık can.

    Koko

    YanıtlaSil