bir şey aramak isterseniz

22 Aralık 2010 Çarşamba

menüsküs, minisküs, mönüsküs. lütfen bana küs !

efendim doğrusu menisküs. biliyorum zira tanıştık.

ece nin doğumundan bir iki ay sonra sağ dizim ağrımaya başlamıştı. ben tabi ki ilk başlarda dikkate almadım sonra canım yanınca ağrı kesici krem sürüp bandajladım. bu sırada da gücümü hep sol dizimden aldım. öyle olunca sol dizim de ağlamayana memem yok diyerek kendini ağrılara verdi.

ikisinin birden ağrımasına dayanamayan ben de 10 gün kadar önce doktora gitim. mr çektirmemi istedi, çektirdim veee sonuç iki dizimde de menisküs dejenerasyonu çıktı. şimdi bir diklofenak ağrı kesici ve bir merhem kullanıyorum, faydasını da gördüm.

bu duruma gelmenin sebebini ben sadece kiloya bağlamıştım ki doktor bey şöyle bir açıklama yaptı : 'hamilelik ve doğum kaın vücudu için zorlu süreçlerdir ve bazen bazı problemleri ortaya çıkarabilirler. örneğin bir masada bir çatlak vardır ama görmezsiniz, üzerine büyük bir yük koyduğunuzda çatlak büyür, farkedersiniz. ' kilo da tabi yine istenmeyen durum.

ece yi slinge koyup merdivenleri inmek cidden canımı acıtıyordu, birkaç gündür daha iyiyim. üç hafta sonra tekrar bir kontrolümüz olacak, bakalım hayırlısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder