bir şey aramak isterseniz

10 Aralık 2010 Cuma

kış geldiiiii




allah'ım, sen evsizlere, dışarıda çalışanlara, evde de olsa çocukları üşüyen insanlara yardım et.
diyerek başlamak istedim çünkü ben kışı seviyorum! giyinirsin, kaloriferi, sobayı artık hangisini kullanıyorsan yakarsın, oooh mis gibi ısınırsın. peki ya yazın öyle mi ?! kafayı kırdım çıplak gezeceğim desen bile kar etmez sıcaklar oldu bu sene. ve maalesef tam da benim doğum yaptığım günlerde.

çok çok zor günler geçirdik dolayısıyla ece ve annemle. evimiz tam olarak öğlen güneşi alıyor. öğlen iki de güneş bir vurmaya başlıyordu, 19:30 a kadar 'pişiyorduk'. pişiyorduk u tam kelime anlamıyla kullandığımı belirtmek isterim. derecemiz 31-32 yi gösteriyordu evin içinde. klima ise sıcaklar hemen bitmeden önce, ramazanın sonunda takıldı evimize. daha önce yok çarpar, yok bebek küçük, yok alerji yapar diye istemedim, hatta tutturdum diyebilirim. biraz cahillik galiba. çocuğa daha çok zarar verdiğimi sonra anladım. zaten en son ben bir gün sıcaktan ağladım, bildiğiniz gözyaşlarıyla, klima da öyle geldi.

havalar hafif serinleyip salonda eceyle camlar kapalı, üstümüzde normal insan kıyafetleri ile ilk oturduğumuz gün hissettiğim mutluluğu anlatamam. daha önce bu evde oturmuyor muydun diye düşünenlere : 1- işte olduğumuz için günü hiç evde geçirmiyorduk. 2- salonda oturmuyorduk. 3- havalar hiç bu seneki kadar sıcak olmamıştı geçmişte !

şimdi kış kendini iyice hissettiriyor  ve ben mutluyum. zaten kapalı puslu havaları severim. acaba yaz çocukları yazı sevmiyor mu yoksa ben miyim değişik hisseden ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder