bir şey aramak isterseniz

15 Eylül 2010 Çarşamba

moda polisi iş başında !

efendim bu bebek kısmısının giyim işi pek bi zor. ya da bana öyle geliyor bilemiyorum.
ece doğmadan ki 6 temmuz da doğdu, yaz olmasına rağmen henüz çok küçük olacağı için kısa kollu kıyafetler almamıştım. en azından yarım kollu idi hep bodyleri. fakat havalar aşırı sıcak gidince o biiiir sürü uzun kollu takımlarımız giyilemez hale geldi.

hemen anne alışverişe gönderildi, kolsuz ya da yarım kollu da olsa tek başına giyebileceği, iç çamaşırı gibi görünmeyecek şortlu bodyler alındı. şimdilerde 0-3 ay olarak alınmış tulumlarımız ve takımlarımız giyilebiliyor neyse ki . evde rahat olması açısından tek parça tulum giydiriyorum ece ye . chicco dan bu anlamda memnunum. çıtçıtları arkada olmayan tulumları tercih ediyorum. fakat şimdi de hava değişimi nedeniyle acaba ince mi oldu, üstüne bı hırkacık mı giyse diye düşünüyorum dışarı çıkacağımız zaman.

yine 3-6 ay için babaannemizin aldığı kadifemsi 2 tulumumuz ve alt üst takımlarımız var, bir de benim aldığım 3 lü pijamasuitler. sonbaharda ve kışın giyilebilecek kıyafetlerine baktım bugün ece nin. hediyeler, benim aldıklarım derken epey bi eşyası var kızımın. ama şu eksik bundan da ne gereksiz alınmış dediğim kıyafetleri de var tabi zamanı geçen. mesela yazlık elbiseler, hiç giyilmeden kaldırılacak hediyeler gibi. bunları da ihtiyacı olanlara vermeyi düşünüyorum. kıyamadıklarımı da müstakbel ikinci çocuğuma saklamayı tabi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder