bir şey aramak isterseniz

11 Eylül 2010 Cumartesi

ece nin ilk kitapları




                                                                                          
iki günden beri bayram münasebeti ile büyüklerimizi ziyaret ediyoruz. ececiğimin de ilk bayramı bu, onun da ilk ziyaretleri dolayısıyla ...
her gittiğimiz evden çıkışta bize bereket getirsin diye yumurta, pirinç, şeker tuz vb. erzak veriyorlar, eve yumurta almıyorum 2 haftadır :)

dün gittiğimiz dayımlarda ise ece nin kuzenleri eren ve zeynep ece ye bayram hediyelerini verdiler , kızımın da ilk kitapları odasında yerini almış oldu : fluffy chick ve fuzzy bee . kitaplar kumaş, sayfaları arasında hışırdayan yapraklar var, dolayısıyla çocuğun hem gözüne, hem kulağına hitap etmiş oluyoruz. şimdiden her akşam ona kitap okuyacağız. umarım ileride kızım da kitap okumayı bir hayat biçimi şeklinde benimser. bihaber bir çocuk olmasını hiiiiç istemem.

dün akşam ona okurken ben badem badem gözlerini açarak dinledi beni hem de ingilizce ! bir özellik de bu kitaplarımız ingilizce.
çocukla yabancı dilde konuşmanın ya da öğretmeye çalışmanın doğru olmadığını okumuştum ama - haluk yavuzer, anne olmak - kulağına kelimelerin gitmesini bir zararı yoktur herhalde. yavrum benim renkli renkli şeyler nasıl da dikkatini çekiyor.

biraz bilerek biraz okuyarak biraz el yordamı ... umarım bilinçli bir yol izleyebilirim bu çocuk yetiştirme yolunda ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder