bir şey aramak isterseniz

5 Eylül 2010 Pazar

hikayenin başlangıcı

tabi asıl başlangıca gidersek çoook uzun bir hikaye olur kızım ki ben sana büyüyünce tamamını anlatırım.

senin varlığını ilk öğrenmemiz ise 2009 yılının kasım ayında oldu.
zaten bir bebek sahibi olmaya babanla karar vermiştik, bir kaç ay sonra da senin varlığını öğrendik, doktor daha minik bir kesecik var içinde bir bebek olup olmadığını kesin söyleyemem dedi ilk muayenemde ama ben orada olduğunu biliyordum.

sonraki kontrolde ise senin pıt pıt pıt atan kalbinin sesini duyduk, öyle heyecanlı bir andı ki ...
ama beni asıl etkileyen ise senin ilk hareketlerini gördüğümüz muayeneydi, kollarını bacaklarını hızlı hızlı sallıyordun, hemen zaman geçsin ve seni göreyim istedim ki bu isteğim hamileliğim bitene kadar artarak devam etti :)

sen karnımda olduğun sürece beni hiç üzmedin bebeğim, çok rahat bir 9 ay geçirdik seninle, babanla hep gezdik tozduk yine eskisi gibi .
ben sana hazırlanmaya başladım, sana güzel güzel kıyafetler aldım, sana nasıl giydireceğimi hayal ederek...

artık yaz ayları yaklaşınca işimden ayrıldım evde vakit geçirip dinlenerek seni bekledim. odanı hazırladık, eşyalarını yerleştirdik.

ve sonraaa - artık bana herkesin ne zaman doğuracaksın diye sormasından sıkıldığım zamanlardı - 6 temmuz salı sabaha karşı  ufak ufak sancılanmaya başladım, sen geliyordun !

babanı uyandırdım, biraz vakit geçirdik, hazırlanıp sana hazırladığımız çantayı aldık ve hastanenin yolunu tuttuk.
oraya gittiğimizde saat 5:45 ti, sen biraz zor bir şekilde karnından çıktığındaysa 9:50.

evet sen 6 temmuz salı 2010 da sabah ona on varken dünyaya geldin, babanla benim güzel tatlı kızımız, meleğimiz oldun.
allahım sana bizimle, bütün ailemizle uzun, sağlıklı, hayırlı ömür nasip etsin birtanem.
doğumundan beri yüzüne kondurduğu gülümseme hiç bitmesin, hep böyle keyifli ol inşallah gülyüzlüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder